søndag den 24. marts 2013

Hæklemagasiner

Er der en ting, som jeg synes jeg mangler her i Danmark, så er det hæklemagasiner! Der er masser af strikkemagasiner og håndarbejdsblade (hvor det meste er strik), men hvor er hæklemagasinerne? Derfor blev jeg rigtig glad da jeg så, at der er et hæklemagasin i England, der hedder Inside Crochet.


Jeg ville bestille det, da jeg kunne se, at man kan få det tilsendt udenfor England. MEN man kan selvfølgelig ikke få det sendt til Danmark - typisk. Hvad gør man så? Man tager sin iPad og søger efter det i app store. Og hvad finder man til sin glæde? Selvfølgelig at man kan få det på iPad'en. Nu er jeg glad :)
Jeg har købt et nummer og har bladret lidt i det, men ikke nærlæst det endnu, men jeg tror helt bestemt, at jeg skal have abonnement på det (149 kr for et halvt år = 6 numre).
Savner du også danske hæklemagasiner?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar