søndag den 17. marts 2013

Flytning og bloglovin

Først og fremmest: Google Reader (det der gør det muligt at følge en blog via sin google-konto) lukker ned den 1. juli. Og det er derfor ikke muligt at følge blogs på den måde længere.
Jeg vil derfor opfordre alle til at registrere sig på bloglovin.com og følge blogs derigennem. Og bloglovin er faktisk rigtig smart! Ved at registrere sig der, behøver man kun tjekke ét sted når man leder efter nye indlæg på de 1000 blogs man følger.
-så... følg mig på

Og så til mit indlæg :)

Jeg har (sammen med min kæreste) brugt hele weekenden på at flytte.
Det er virkelig hårdt at flytte - man er helt smadret om aftenen. Jeg syntes jo egentlig ikke at jeg havde ret mange ting, der skulle med herud, men det fylder da godt, når det kommer oveni hans ting. Det er i hvert fald blevet tydeligt, at der er kommet en kvinde i huset.
F.eks. har vi fået lavet et sko-skab. Min kæreste mener, at jeg har for mange sko, men jeg er helt uenig! Hvad synes I?


Rode-værelset er blevet til et kontor, som er meget fyldt. Jeg har enormt mange bøger, og vi kom lidt i pladsproblemer. Min søde handy-man har fundet en løsning, og der kommer helt sikkert flere billeder, når jeg lige får taget nogle.


Flytningen var ellers en kold omgang. Lørdag begyndte det at sne, og i dag blæser det helt vildt. Jeg synes det er vildt irriterende, at vintervejret holder fast selvom vi er i midten af marts. Min søde Raja synes stadig at sne er sjovt. De her billeder er taget for et par dage siden - inden det rigtig begyndte.



Men hvad laver jeg så af krea i tiden? For vejret lægger jo virkelig op til at man sidder inde og nørkler. Jo, jeg er gået i gang med et tæppe. Ifølge opskriften skal der være 108 lapper i alt, men nu må vi se om det bliver langt nok, ellers kan jeg jo heldigvis bare lave flere lapper.


Jeg har indtil videre lavet 4 lapper - only 104 to go :) Godt det snart er påskeferie.
Ha' en god søndag aften

Ingen kommentarer:

Send en kommentar