tirsdag den 26. marts 2013

Evighedskort

I går fik Raja og jeg igen lidt alene-kvalitetstid i krea-rummet mens Lars (min kæreste) var til fodbold.
Hvis du ikke har en hund til at ligge på dine fødder mens du nørkler, så går du virkelig glip af noget.
Nå, men situationen er den, at min far har fødselsdag i næste uge, og derfor skal han selvfølgelig have et helt særligt fødselsdagskort. Og det gik jeg i gang med at lave i går...
Kortet er det, jeg kalder et evighedskort, for når man bliver ved med at åbne og åbne og åbne ender man tilbage ved forsiden.
Jeg kunne ikke lige få det til at virke med at uploade videoen her, så jeg har lagt den på youtube:
Video med evighedskortet

Jeg har fundet ideen til kortet og en diy via pinterest her.
Som I nok kan regne ud, kommer der til at være en del "lad det tørre"-pauser, fordi man folder rundt osv. Men så er det godt at jeg har ferie så jeg kan gå lidt frem og tilbage mellem det og noget andet...

Og så lige et morgenbillede af Raja, som nyder solen.


Dagen i dag står på krea, hygge og måske lidt rengøring...

1 kommentar:

  1. Det er simpelthen så vildt det kort - glæder mig til at se det færdige resultat!

    SvarSlet