mandag den 11. marts 2013

Det første læs flyttet

Så er de første af mine ting blevet flyttet til Vorgod-Barde (ja, det gør stadig næsten ondt at sige det).

Det første der blev flyttet er selvfølgelig også det vigtigste, så jeg ikke så tit skal til Ikast efter forskellige ting. Så det der i går blev flyttet var mit tøj, de sko jeg går i til hverdag, mine kreating og garn, dvd'er og en enkelt bogkasse (der er 7 mere eller noget i den stil, men der er ikke plads til bøgerne herude endnu)...
Mit tøj er kommet i skabe - det her er hvad jeg har (+ det der var til vask).


Jeg fik smidt en sækfuld ud (gammelt, grimt tøj) og en halv sæk var godt nok til at blive sendt til genbrug, så det gjorde jeg.
Alt det tøj du kan se på billedet var i én kuffert - jeg er så sej til at pakke kuffert (man kan lære meget på nettet).

Jeg skal lige hurtigt vise jer noget. Min søde veninde Maria, som hjalp med den første pakning, havde nogle ret fede ørenringe på. De er købt i Glitter, så alle der kan lide dem, burde kunne finde råd til dem.


I dag har jeg fået købt garn til et tæppe, jeg skal have hæklet. Jeg har ikke købt den type garn, som der stod i opskriften, men fik hjælp i garnforretningen, så nu håber jeg på at det bliver pænt alligevel. Og at der er garn nok... Kunne måske godt tænke mig at lave det lidt længere end på opskriften, men nu må vi se, hvor langt garnet rækker.
I får opdateringer når jeg er kommet i gang.

Lige en sidste ting. Jeg har fundet nogle smykker, som jeg ikke har brugt længe og ikke kommer til at bruge, så dem sælger jeg. Er det noget du kan bruge? 200 kr. pr. sæt + evt. porto.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar