torsdag den 14. marts 2013

Hemmelig penneven

Jeg har fundet et sjovt lille "forsøg" som jeg skal være med i.
Puk har været med i en "hemmelig skattejagt", hvor man har fået adressen på en person og så skulle man sende en pakke med nogle ting i til denne person. Og så fik man så også selv en pakke fra en. Det Puk var med i var internationalt - ih jeg ville ønske jeg havde været med.


Men nu har Karina lavet en lille dansk udgave af det for aktive bloggere, og det har jeg meldt mig til. Jeg glæder mig meget til at finde ud af hvem jeg skal sende til, og til at finde på, hvad der skal sendes. Og så glæder jeg mig selvfølgelig også til at se, hvad jeg selv får tilsendt.
Der er intet krav om at man holder kontakten bagefter, men det kan jo være, at man får lyst til det, who knows?

Kunne det være noget for dig? Så tjek Karinas blog her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar