søndag den 31. marts 2013

Afslutning på påsken

Nu er påsken snart ovre, og så burde man jo gøre sig klar til at komme tilbage på arbejde... Men men men... "Glæden" ved at være lærer: lockout. Så jeg tager det meget stille og roligt. Jeg har dog forberedt noget undervisning, så jeg er klar til at komme tilbage i klasselokalet så snart de siger, at vi må komme på arbejde igen.

Hvad har jeg lavet i påsken? Slappet af og været kreativ.
Jeg har fået lavet en del kort til min mormor (som jeg tidligere har vist frem), og så har jeg fået lavet lidt kort i dag til mig selv. Mit lager er nemlig ved at være tomt.

Et af de kort jeg har lavet til mit eget lager.

Jeg har også fået hæklet en del her i ferien, så jeg bevæger mig stille og roligt mod et færdigt tæppe. Men der er stadig lang ved endnu...


Jeg regner med i dag at skulle i gang med en ting, som ikke er firkantet, til min hemmelige penneven... Men det bliver jo ikke vist frem før det er sendt afsted og modtaget af ham/hende.
I dag kommer min søster til Jylland, da vores far holder fødselsdag i morgen. Så jeg tager op til dem og hygger med dem...
Hvordan afslutter I påsken?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar