tirsdag den 27. august 2013

Sygedag

Bakterierne har indhentet mig... Det er typisk mig at blive syg kort tid efter jeg er startet på nyt arbejde... Nye elever, nye bakterier, sygdom til mig. 
Jeg har ligget på sofaen hele dagen i dag. Jeg tænkte at jeg ville kunne få hæklet noget og have dårligt tv kørende i baggrunden, men det blev det ikke helt til...
Jeg har sovet det meste af dagen væk, og har fået hæklet én suttesnor... 


Suttesnoren er sat til salg på min amio-shop (læg mærke til at jeg har fået lavet et link ude til højre).

Jeg troede også at Raja rigtig ville være en lille sygepasser, men hun har ikke været til meget hjælp. Meget af dagen har hun ligget under skrivebordet i stedet for at ligge ved sofaen og passe på mig. Men kan egentlig godt forstå hende, det må have været frygteligt kedeligt at have mig hjemme, når jeg så bare ligger under dynen på sofaen og hun ikke må være oppe hos mig, men bare må ligge på gulvet...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar