lørdag den 17. august 2013

En dejlig dag

I dag har jeg haft en rigtig hyggelig dag. Jeg har nemlig været hjemme, hvor jeg har hæklet, skrevet brev til en penneven og bare hygget mig med Raja.

Jeg har fået lavet bestillingen fra Jeanette færdig, og den er blevet gjort klar til afsendelse. Jeg har endelig fået købt mig en køkkenvægt, og ikke for at måle ingredienser af til madlavningen, men til at veje breve og pakker der skal sendes afsted, så der kommer rigtig porto på.
Det Jeanette har bestilt er en flodhest og en skildpadde, som dem jeg har lavet tidligere. Den eneste forskel skulle dog være, at skildpadden skulle have bindebånd i stedet for knapper. Så det har den selvfølgelig fået.





 Ja som I kan se, er der en lille pakke i forsendelsen også. Det er en lille overraskelse til Jeanette, så det vil jeg ikke afsløre før hun har modtaget og set det. Ellers ville det jo lidt ødelægge overraskelsen...
Jeg kan godt lide at gøre lidt ud af pakkerne og brevene, men synes ikke jeg er så opfindsom.



Jeg har fået hæklet lidt i løbet af ugen, fordi der rent faktisk var noget jeg manglede. Jeg syntes min pung fylder alt for meget i skoletasken, så jeg besluttede mig for at lave en lille pung til de vigtigste kort og lidt penge.



Den kunne godt bruge nogle småjusteringer, men det må blive næste gang.

Jeg har i dag fået hængt den papirskugle-halløjsa op, som jeg har fået af Louise. Synes den er rigtig fin og kan sagtens hænge der på min opslagstavle.

1 kommentar:

  1. De er bare SÅ skønne!! Glæder mig til posten kommer:-) Og hvor er det sødt af dig sådan at putte en overraskelse i!!

    SvarSlet