lørdag den 24. august 2013

Dejlige dage med natur og musik

De sidste dage har været rigtig skønne.
I onsdags startede valgfag op, hvor jeg er så heldig at have fået lov til at have rytmisk idræt (læs: dans). Har indtil jul næsten 25 på mit hold, og den første time gik rigtig godt. Der var intet brok og ingen sure miner, kun trætte og svedige teenagere - skønt!

Jeg har været ude at gå en tur rundt om den lokale sø sammen med Raja. Og det var en flot tur i godt vejr.




Efter at have været ude og blive luftet, gik Raja og jeg hjem for at hygge. Jeg satte mig ned på gulvet til hende, så vi rigtig kunne sidde tæt mens jeg hæklede. Så Raja lå mellem mine ben og hjalp mig med mine hæklerier.


Det jeg var i gang med, var en giraf til en tidligere kollega.




Det har taget noget tid at få giraffen færdig, da jeg faktisk ikke rigtig har haft overskud til at hækle. Når jeg har siddet i sofaen har jeg mere set ligegyldigt tv uden at koncentrere mig om noget som helst.

I går tog jeg til storbyen Århus. Og hvad skulle jeg så der? Jo, jeg skulle til Fed Fredag i Tivoli Friheden og se Kato. Det er ingen hemmelighed at jeg er meget vild med Kato, og gerne tager ind og ser ham mange gange, for det er en fest hver gang.

Kato starter festen
Clemens var et hit på scenen. Og hans outfit gjorde det jo bestemt ikke værre.
Den altid gode Brandon Beal, som altid er med Kato.
Som I kan se, er der sket lidt andet end kreative sysler her. Men det skal der jo også være plads til engang imellem. Ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar