torsdag den 5. september 2013

Jeg er så heldig

Jeg er så heldig, at jeg har vundet en giveaway hos Smyksak. Hun kan findes på enten Instagram eller Facebook. Hun laver nogle rigtig søde øreringe, hvor man kan mix'n'match. Og det synes jeg er helt fantastisk!
Jeg fik selv lov til at vælge, hvordan mit par skulle se ud. Og i dag modtog jeg dem.


Jeg har booket plads på Yarnfreaks workshop om tunesisk hækling den 25. september i Århus. Jeg har aldrig prøvet det før, så jeg glæder mig helt vildt til at lære en ny hækleteknik. Jeg har store forventninger til, hvad jeg skal lære.
Er der nogen der kender hjemmesider eller lignende med opskrifter på forskellige ting i tunesisk hækling? Og sider, hvor de forskellige masker bliver opfrisket? Jeg kan nok ikke huske alting når jeg kommer hjem og skal bruge maskerne, så det kunne være rart med en "huskeside"...

Man er nødt til at have lidt basisudstyr når man går i gang.

Desværre er der lavet en fejl (tror fra producenten), for den hæklenål/hakkenål, der skulle være størrelse 3 er på størrelse med 4'eren. Så den skal lige byttes.

1 kommentar: