tirsdag den 20. august 2013

Læsestof

Det er blevet tid for det nye katalog fra Panduro Hobby, som jeg (selvfølgelig) får med posten.
Når man skal kigge kataloget igennem foregår det i 3 stadier. 1. Kigge igennem, nyde og få ideer. 2. Skrive ned alt det man gerne vil have. 3. Kigge igennem igen, og hvis man ønsker sig for meget skal man nu prioritere og skære beløbet ned til at acceptabelt niveau.
Jeg har nu været igennem det to gange, og har faktisk ikke ønsket mig så meget at jeg er nødt til at skære væk. Men det betyder absolut ikke, at det ikke skal kigges igennem en gang til. 


I dag har jeg for en gangs skyld købt Hendes Verden. Det har jeg af to grunde: der var et ekstra, nyt blad med, og den søde Louise har lavet en diy, som er i bladet i denne uge.

I det nye blad Sally's er der et miniportræt af nogle bloggere, og to af dem følger jeg. Den ene er Frøkenen og baronen og den anden er The Puk Project.
Jeg må endnu engang konstatere, at jeg simpelthen ikke er gammel nok til at læse Hendes Verden, men måske Sally's kunne være noget...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar