lørdag den 6. juli 2013

Sommeren har ramt mig

Sommeren har ramt mig... Ja, der sker en masse lige inden sommerferien når man er lærer, og derfor har der ikke været så meget overskud til ret meget andet. Når eleverne så holder sommerferie, så er der stadig nogle ting, som skal på plads før vi andre kan slappe af. Men NU holder jeg ferie.
Jeg er flyttet i lejlighed, men vil ikke vise jer billeder før jeg er helt på plads. Grunden til jeg ikke er det endnu er, at da min far kom med en reol til mig, havde han glemt hylderne, så jeg har stadig et par kasser stående.

Der har ikke været ret meget overskud til kreativiteten, men det skifter nu. Jeg har kun fået lavet de mest "nødvendige" ting, og de skal da lige vises frem.

En af mine elskede babyelefanter til en veninde, som manglede en barselsgave.
En cupcake med m&ms. 
En cupcake, hvor ønsket var "noget med et hjerte" - ja det blev så et hjertejordbær.
Raja hygger mens jeg hækler. Hun ligger helt ind til hjørnet af sofaen, hvor jeg sidder.
Sådan ser spisebordet ud når jeg er i gang med kortproduktionen.
De kort der blev lavet.
 Når jeg laver kort, synes jeg ofte at jeg kreativiteten er størst om natten. Derfor tager jeg mig en kreanat engang imellem. Denne gang blev det til 10 kort med tilhørende kuverter og jeg fik startet på en hæklebestilling. Jeg var så heldig, at der lige præcis denne nat var latinkonkurrence på DK4.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar