fredag den 12. juli 2013

Pennevenner og glaspustere

Jeg indrømmer blankt at jeg virkelig nyder at have ferie og ikke lave noget særligt.
Jeg nyder, at jeg uden dårlig samvittighed kunne bruge en hel dag på afslapning og solslikning oppe hos far.

Raja nyder også sommeren i fars have.

Det hele har dog ikke været på et tæppe i haven. 
I dag var jeg med min søde, dejlige kollega Helle på det lokale glaspusteri. Der var mange fine ting, og jeg tænker, at det ikke er sidste gang jeg er derude. De havde en lille udstilling med en masse ting (som man kan købe) og så havde de en masse fine glas. 
Glaspusteriet hedder Hedegård Glashytte.








En ting, der kan redde selv den dårligste, kedeligste dag (ikke at der har været mange af dem på det sidste), er breve. Jeg elsker at modtage breve og pakker - også når det er ting jeg har bestilt.



Jeg havde bestilt nøgleringe og karabinhager på etsy.com og de kom i fin indpakning. Nu kan jeg gå i gang med en storproduktion så jeg altid har lidt liggende til gaver, salg osv.
Det er rart at få de ting man har bestilt, men endnu bedre er det at få rigtige breve. Og jeg har fået mit første brev fra min nye penneven Mimis Ego. Jeg er super glad for det dejlige, lange brev og de små ting, hun har sendt med. Er rigtig glad og taknemmelig for, at jeg har fået mig en sød og kreativ penneven.


Elsker du ikke også bare god gammeldags post? Har du også pennevenner?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar