fredag den 19. juli 2013

Turen til Berlin #1

I søndags tog jeg til Berlin sammen med min veninde/kollega og hendes 3-årige søn. Vi kom hjem i går, og havde en rigtig god tur. Der er så meget, jeg gerne vil vise jer, så det kommer lige over flere gange.

Berlin er en fantastisk by, og jeg skal helt sikkert derned igen. Dog nok ikke når det er så varmt, for hold da op, det var svært at holde ud nogle gange.

Trains to life, trains to death. Meget stærk mindesmærke eller hvad man kalder det.

Berlinerne kan også have svært ved at læse og forstå skilte.

Jeg var så heldig, at min veninde har været au pair i Berlin, og vi kunne alle tre bo hos dem. Det var et dejligt sted de boede, og de var rigtig søde.

Det jeg gerne vil vise jer i dag, er de ting, jeg har købt - for jeg har selvfølgelig brugt alt for mange penge.

Dette kort skal jeg have splittet ad, så jeg kan efterligne det - ikke lige motivet, men ideen.
Bøtter med 15 stempler i hver.
Tysk hæklebog med små ting. Heldigvis er tyske hæklebøger ret nemme at forstå.
Æggebægre, engelske magnetiske ord og postkort. Kortet med hjerterne er klistermærker.
Lille pung/taske-dims. Hvad der skal i den, ved jeg ikke endnu.
1 meter magnet og bamseøjne.
Flere postkort og tape med teksten "handmade with love"
Grafiske print
Grafiske print.
Jeg er rigtig glad for mine køb, og har været i nogle helt fantastiske butikker. Jeg vil vise billeder af og fortælle om butikkerne de kommende dage, så I også kan kigge forbi, hvis I engang kommer til Berlin.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle fine ting du har købt - særligt de grafiske print. Skal de op på dine tomme vægge?

    SvarSlet
  2. det ser da ud til, at det er et godt udbytte :-)

    SvarSlet