søndag den 21. juli 2013

Turen til Berlin #2

Så er det tid til at fortælle om en lille butik i Berlin.
Den butik jeg taler om er Jean et Lili, som bl.a. ligger Torstrasse 114, som er ret centralt. Der er også to andre butikker i Berlin.
Det er en fin lille butik, med rigtig mange fine ting. Dog købte jeg kun én ting derinde, da jeg ikke lige havde brug for andet derinde. Hvis man er til hyggeligt dims, bør man tage et smut omkring Jean et Lili næste gang man er i Berlin.

Gamle skrivemaskiner er da bare vildt charmerende! Sådan en måtte godt stå hjemme hos mig.
Den fantastiske flyvende vandhane. Den er ret fed.
Pung-taske-ting. Jeg købte den ene af dem.
Vækkeur, hvor klokken kun vises når man sætter hånden hen foran. Ellers er det bare en kube. 
Cool taske, som var i flere farver. Ville være fantastisk som skoletaske, men er lidt usikker på, om der er plads nok i den. Derfor kom den ikke med hjem.
Fyrfadsstager eller hvad man vil bruge dem til. Fine farver. 
Følg med næste gang, når jeg viser billeder fra endnu en lækker butik i Berlin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar