tirsdag den 2. april 2013

Lockout

Så er lockouten for alvor en realitet. I dag har vi stået udenfor skolen og mødt forældre og elever med flyers...

Jeg har set en dille/tendens (kald det hvad du vil) på facebook, hvor lærere der er ramt af lockouten har ændret deres profilbillede...




I dag så jeg så en ny variation, som kan bruges af folk, som ikke er lærere, men støttet os i kampen... Jeg vil ikke tigge jer om at bruge det, eller prøve at påvirke jer i jeres meninger. Jeg vil bare vise jer billedet, så I har muligheden for at bruge det, hvis I har lyst...




Og det var så den eneste salgstale for os lærere, jeg regner med at skrive på bloggen... Skal nok holde mig til kreativiteten :-)

Ha' en god dag og god lockout - hvad enten man er ramt på den ene eller anden måde eller slet ikke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar