torsdag den 25. april 2013

Jeg skulle jo bare lige...

Jeg skulle jo bare liiiiige have en enkelt top til min nye hjemmesyede nederdel, så jeg kan have den på til konfirmationen om et par uger og måske en enkelt af de 3 (!) barnedåb vi skal til indenfor den næste månedstid... Og jeg gik altså ind i Vila med det formål at komme hjem med én top. Men men men... Sådan gik det ikke helt... Jeg kom hjem med en tanktop (til at have under alt det andet), tre fine toppe, en blaser og en kjole.






Lyset er ikke helt vildt godt. Blaseren er sort, selvom den ser grå ud.
Jeg synes, at det er nogle gode køb, da de kan bruges både til nederdele og jeans... Ja de kan faktisk bruges til alt, så har mange muligheder... Ja ja, jeg prøver bare at retfærdiggøre mine køb lige nu...

1 kommentar:

  1. Fine, fine ting.... Kender det alt for godt fra mig selv - og omvendt når man så tager afsted for at stor-shoppe kan man ikke finde noget :)

    SvarSlet