tirsdag den 16. april 2013

Et køb kommer sjældent alene

Så blev det ENDELIG dagen, hvor jeg kunne hente min nye (og første) symaskine. Indtil nu har jeg haft min mormors stående, men da den har en løs forbindelse, har jeg nu selv investeret.


Er den ikke bare skøn? Jeg glæder mig rigtig meget til at lege med den.

Men som det tit sker for mig, så kommer et indkøb sjældent alene... Når jeg nu alligevel var i bilen for at køre til Videbæk efter symaskinen kunne jeg jo lige så godt fortsætte til Herning... Og det var faktisk meget nødvendigt at køre dertil, for jeg havde ikke nogen forårs-/sommerjakke. Men det har jeg nu.


Det er ikke lige blevet de bedste billeder, men jeg elsker simpelthen allerede den her jakke. Den er bare for cool!
Så håber jeg bare at vejret forbliver forårsagtigt, så min gamle, slidte vinterjakke kan blive smidt langt væk.

Og nu vi snakker om indkøb, så er man da nødt til at storindkøbe stof i metervis, når man nu har en ny symaskine, er man ikke?

Husk at melde jer til min give away her.

4 kommentarer:

  1. superfed jakke Janni :-)
    Du må en tur i stof og stil

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :-)
      Jeg har bestilt noget over nettet, men er også nødt til at komme i smut i stof og stil inden weekenden, hvor jeg skal i sommerhus med krea-pigerne

      Slet
  2. Cool! Passer jo også super fint til dine nye sko!

    SvarSlet