fredag den 26. april 2013

Barnedåb nummer 1

I dag har vi været til første barnedåb i en række... Denne gang var det Lars' nevø der skulle døbes. Og hvad skal man tage på sådan en dag? Sin nye hjemmesyede nederdel og en af de nyindkøbte toppe selvfølgelig.


Sådan her endte det med at se ud... Ja kvaliteten er billedet er desværre ikke så godt - man skal aldrig overlade sådan noget til mænd.
Herunder kan I se et close-up af den usynlige lynlås. Jeg synes, det ser ret godt ud, og jeg er meget glad for den symaskinefod, der er beregnet til usynlige lynlåse - den er guld værd.


Imorgen er det meningen, at alle os, der var med i den hemmelige penneven-ordning, skal afsløre, hvad vi har sendt til vores penneven og hvad vi har fået fra vores hemmelige penneven. Det er jeg ret spændt på eftersom jeg stadig ikke har modtaget noget fra min penneven... Håber det kommer i morgen formiddag...
Jeg glæder mig også til at vise jer, hvad jeg selv har sendt afsted.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar