søndag den 24. februar 2013

Kæresteaften

I julegave gav jeg min kæreste to billetter til Andreas Bo's show Plagiat. Og i går var det så dagen, hvor billetterne skulle bruges.
Jeg var så heldig at han valgte at tage mig med ind at se det.
Jeg gik ind til showet med en vis form for skepsis, da jeg egentlig ikke er den store fan af Andreas Bo, men hold da op, hvor blev jeg positivt overrasket. Det var et rigtig godt sjov og jeg var især vil med hans parodi af Linie 3 (hvor han selv havde meget svært ved at holde masken). Det show kan faktisk godt anbefales.

Det foregik i Herning Kongrescenter. Jeg opdagede nogle ret fede stole derinde, som man faktisk også sad godt i. Jeg kunne i hvert fald godt se mig selv sidde i sådan en stol med fødderne på en skammel, hækletøj i hænderne og en god serie i fjernsynet. Nu er problemet så bare, at jeg ikke aner hvilket mærke eller designer det er. Jeg går normalt ikke op i møbler, så derfor ved jeg intet om sådan noget.
Jeg tog et billede, og håber nu, at der er en af jer, der har en idé om hvad det er for en stol, så jeg kan sætte den på min ønskeliste.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar