fredag den 26. oktober 2012

Moster-Janni

I dag skete det endelig! Jeg blev moster! Min søster fødte i morgen den smukkeste, mest perfekte lille dreng jeg nogensinde har set.
Jeg er ellers ikke vild med spædbørn, men Knud er altså helt fantastisk. Jeg er helt forelsket i ham.
Nu kan jeg så også vise det frem, som jeg lavede i kreaklubben i onsdags. Det jeg lavede, var nemlig en ekstra lille gave til Knud; en lille rangle.






Og ja, æsken er lavet af en Knorr karry-ret :-)

Dagen forløb sådan her:
Kl. ca. 6.20 ringede min søster og fortalte nyheden.
Kl. 7.40 kørte jeg på arbejde.
Kl. ca. 9 havde jeg idræt med 7. årgang og fik to volleybolde i hovedet på én gang - og dermed rød, øm næse, ispose og besked til sikkershedsrep.
Kl. 14.50 afleverede jeg hunden hos min veninde.
Kl. 16.48 blev jeg hentet af min søsters kærestes forældre og turen gik mod København.

På vejen (Fyn) skulle vi tanke, og hvad skete der (selvfølgelig)? Han kom til at fylde benzin på DIESEL-bilen! Det kommer man ikke langt på. Så vi strandede på Fyn. Falck ville betale vores togbilletter til København, men de fik så ondt af os, nu hvor det er det første barnebarn vi skulle se, at de hentede os og kørte os til en leje-bil, som de kan beholde til på mandag og aflevere i Viborg. Super god service fra Falck!
Så vi nåede ind til min søster kl. 21.30 og var derinde en times tid.
Knud er simpelthen super smuk! Han kommer til at knuse mange pigehjerter.



Ja, som I nok kan fornemme er jeg helt skudt i ham allerede og jeg glæder mig meget til at se ham igen - og få lov til at holde ham, imorgen formiddag.

God weekend allesammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar