søndag den 7. oktober 2012

En indbringende uge

Så er ugen lige om lidt gået, og jeg skal i gang med min sidste uge på Skægkærskolen.
Jeg var så heldig at jeg i torsdags var til jobsamtale på Ejstrupholm Skole og blev ansat i et 4 måneders vikariat, så der skal jeg starte efter efterårsferien. Det glæder jeg mig super meget til.

Jeg har haft en helt ustyrlig lyst til at købe hobby-krea-ting i denne uge, og har da også fået lidt hentet hjem. Noget af det er kommet med posten, hæftet Baby-strik (hvor der også er lidt hækleri i) har jeg fået af svigerinden og noget er købt i Panduro Hobby i Herning.



Det bliver en dejlig kreativ efterårsferie :-)









I dag fik jeg også hæklet bamsen til min lille nevø (som gerne snart må komme til verden) færdig.
Jeg måtte forsøge tre gange og smide resultatet ud, før jeg fattede hvordan jeg fik lavet de to hjerter, der er syet på.
Hvis jeg engang skal lave sådan en bamse igen, tror jeg, at jeg vil lave ørerne lidt mindre...



Nu skal resten af dagen og eftermiddagen bruges på at lave løven til savanne-uroen. Håber jeg kan blive færdig med den i dag, så jeg kan komme i gang med næste projekt - måske noget til mig selv...? Hvem ved?

4 kommentarer:

  1. Er helt vildt misundelig over, at du kan hækle! Det gad jeg virkelig godt kunne:)Det er så flot, det du får lavet til din nevø:) Må jeg forresten "stjæle" din idé med iPhone sleeves?:)

    SvarSlet
  2. Hej søs. Hvor er knapperne fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den der stofhjemmeside, du henviste mig til... Men puha, jeg synes knapper er dyre... Håber far finder mors gamle knappe-kasse, som vi så kan få lov til at plyndre...

      Slet