mandag den 15. oktober 2012

Glæd jer!!!

Jeg kan med spænding i stemmen sige til jer: Glæd jer!!! Min skønne og kreative storesøster, har tænkt sig at forskønne min lille blog med et gæsteindlæg om hvad hun render og laver af kreative ting (medmindre hun føder og dermed ikke har tid til det). Jeg har nævnt hendes strikkerier før - gad vide hvad hun vil skrive om når hun får frie hænder og (næsten) ingen censur?

Jeg er så heldig at have ferie i denne uge - skønt med en uges fri mellem to jobs.
Jeg har startet ferien med at lave julekort... Ja, det er tidligt, men når mormoren bestiller 10 og jeg selv skal bruge tilsvarende, skal man i gang så man er sikker på de er klar til 1. december.



Her er de kort jeg har lavet til min mormor. Jeg har også selv lavet kuverter til, men dem har jeg ikke taget billeder af.






Skal du bruge julekort, men enten ikke kan, gider eller har tid til selv at lave dem? Så send mig en besked med en bestilling. 5 kort koster 100 kr.

Derudover har jeg nu fået forsøgt mig med det, der startede hele min hæklelyst; jeg ville lave hæklede blomster til kort osv.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar