mandag den 14. april 2014

Endelig færdig...

Så blev jeg endelig færdig med den minion, som jeg efterhånden har været i gang med noget tid... Den største forsinkelse skyldtes garnmangel, men det fik jeg ordnet i sidste uge, da jeg smuttede ud til den bedste garnpusher; Grønhøj Garnlager.
Denne minion har allerede fået sig et nyt hjem, hvor jeg håber at den kommer til at sprede glæde og godt humør.



Jeg har fundet opskriften her hos All About Ami. Jeg har dog lavet nogle ændringer - f.eks. har jeg valgt at hækle øjnene i stedet for at klippe dem i filt. Jeg synes den er ret cool, men jeg tror, at jeg vil forsøge at lave en udgave, hvor man ikke kan tage bukserne og briller af, men som kommer til at ligne denne.

Jeg har påskeferie i denne uge, og det er rigtig skønt! Første dag gik med total afslapning, hvor jeg ikke fik lavet noget som helst, men jeg har da lidt planer for ferien. Skal bl.a. spise stegt flæsk oppe hos min mormor, jeg skal have syet lidt, hæklet, lavet kort og være sammen med et par veninder.
Det er godt at perioden fra nu og indtil sommerferien har mange hellig- og fridage, så jeg rigtig har tid til alle mine kreasysler.
Hvad laver du her i påsken?

1 kommentar: