søndag den 12. januar 2014

Kreativ hjemmeweekend

I denne weekend har jeg været hjemme og hygget og kreeret.
Jeg har ikke hæklet ret meget (i forhold til hvad jeg plejer i løbet af en weekend), men har til gengæld lavet en krea-scrapbook. Den er absolut ikke færdig - det bliver den vel aldrig? Den indeholder billeder af mange af mine kreationer og billeder fra mine to rejser i 2013, hvor jeg var i inspirerende butikker. Det er meningen, at den skal have tre dele, men ved ikke hvad den 3. del skal være endnu.

Mit arbejdsrod - jeg ved hvor alting er... Næsten
Her er lige nogle af siderne, som jeg har lavet.







 


Her til aften har der været håndbold i fjernsynet (som alle nok har opdaget). Jeg gider ikke se håndbold, så jeg satte mig ved computeren i stedet. Jeg så gamle afsnit af Greys Hvide Verden mens jeg hæklede.
Et af mine krea-nytårsforsætter er, at jeg vil lave mere til mig selv, og det er jeg startet med i dag. Jeg har lavet et lille hygiejnebindsetui, så der ikke flyver bind og tamponer ud af tasken, når man roder rundt efter andre ting.
Jeg har fundet opskriften til et mobilsleeve hos Fru Madsen og har så rettet til, så det passer til et bind i stedet for.


Nu er weekenden snart ovre, og endnu en uge venter... Men mon ikke der bliver tid til lidt kreativitet selvom der også er arbejde der skal passes?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar