mandag den 6. januar 2014

Et par ting fra London

Jeg vil lige hurtigt vise nogle af de ting, jeg fik købt i London...

Ipad sleeve, der udadtil ligner en kuvert.
Der er selvfølgelig for i sleevet.
Stempler fra Blade Rubber. Rigtige lærerstempler.
Stempler købt i Muji.
Hverdagen er i gang igen, og jeg startede (selvfølgelig) med at sove rigtig dårligt, så var træt fra morgenen af, og fik hurtigt ondt i hovedet. Da undervisningen var overstået og afdelingsmødet begyndte blev det så slemt, at jeg fik kvalme og måtte gå hjem og lægge mig.
Raja er heldigvis en rigtig god oppasser, så hun startede med at ligge ved mine fødder, men kravlede langsomt tættere og tættere på mit hoved. Så kan man ikke andet end blive frisk... eller... Hyggeligt var det i hvert fald.

Jeg er allerede ved at tænke på, hvor jeg skal rejse hen næste gang jeg skal afsted (udover tilbage til London og Athen). Nogen der har gode forslag?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar