søndag den 22. september 2013

20 hurtige om mig

Der kører lige nu en lille "blogleg", som jeg gerne vil være en del af. Det er ganske ganske simpelt: svar på de 20 spørgsmål... Så det gør jeg da lige.

1. Kan du lide kinesisk mad?
    JA! Især den indbagte slags. Til alle der er i Midtjylland vil jeg anbefale "Den Kinesiske Mur" i Viborg og Herning. De har en rigtig lækker (og billig) buffet.

2. Kan du lide kaffe?
    Nej det kan jeg ikke. Bare lugten er nok til at få maveindholdet til at vende sig en gang... Min farmor spørger mig, hver gang jeg ser hende, om jeg har lært at drikke kaffe endnu. Hun synes det er synd for mig, at jeg ikke har lært det endnu. Heldigvis er vi ved at få overtalt skolen til at købe en kaffeautomat (for vores egne penge), som også kan lave varm kakao - og dét kan jeg godt lide.

3. Sover du på en speciel måde?
    Ikke mere speciel end andre, tror jeg... Men falder stort set altid i søvn mens jeg ligger på højre side. Jeg ligger næsten diagonalt i min seng - fordelen ved at være single.

4. Kan du spille poker?
    Lidt, men ikke godt. Kan ikke helt huske rækkefølgen i, hvad der er bedst, men er det så vigtigt? Man skal jo alligevel bluffe hele tiden...

5. Vil du have børn?
    Ja tak, og gerne mange.

6. Har du nogensinde været i en ambulance?
    Ja, men ikke hvor jeg selv var patienten.

7. Foretrækker du havet eller en pool?
    Helt klart en pool... Kan godt lide at der ikke er dyr omkring mig, som jeg ikke kan se.

8. Hvad bruger du flest penge på?
    Udover de faste udgifter må det nok være tøj...

9. Hvilket TV-program eller serien er din favorit?
    Sex and the City. Grey's Anatomy. De Unge Mødre.

10. Hvem er den sjoveste person du kender?
     Mig selv :) Jeg har den BEDSTE humor, hvis jeg selv skal sige det... Ej, jeg ved faktisk ikke, hvem jeg synes der er sjovest af dem jeg kender... Hvis man tager kendte med, så er jeg ret vild med Mick Øgendahl.

Når vi snakker om sjov... Et fint billede af min bedste veninde Maria og jeg, der er ved at gå til i Råbjerg Mile.
11. Hvordan er din ringetone?
     Det er en græsk popsang, som var fremme da jeg boede i Athen. Den hedder Spase to Krono og er sunget af Sakis Rouvas. Du kan høre den her.

12. Ejer du noget tøj fra da du var barn?
     Ikke hvad jeg ved af...

13. Beskriv en ting som er rød og tæt på dig.
    På gulvet ca. 1,5 meter fra mig ligger Rajas røde foderbold. Den er af noget gummi af en art, man kan putte lidt foder i, og så kan hun skubbe den rundt så det kommer ud lidt efter lidt.

14. Flirter du meget?
     Når jeg er ude gør jeg nok, men det bliver til for lidt lige pt.

15. Ved du hvordan man skifter dæk på en bil?
     Ja det gør jeg i teorien, men har aldrig prøvet det i praksis, og er ikke sikker på at jeg i dette tilfælde kan omsætte teori til praksis...

16. Hvilken bog var den seneste du læste?
     Vantro af Karin Slaughter.

17. Læser du avis?
     Nej. Jeg får kun de lokale gratisaviser, og der står alligevel sjældent noget spændende.

18. Synger du højt i bilen?
     Ja da, det er den eneste rigtige måde at køre bil på.

19. Kan du danse tango?
     Jep. Man er vel danse-pige.

20. Er du glad?
     Ja lige nu er jeg, men det skal nok ændre sig når jeg når til forberedelserne til undervisningen i morgen... Og oprydningen...

Det var lige 20 hurtige om mig. Lige til sidst, får I lov til at se et billede af min veninde og jeg, hvor vi ser lidt mere normale ud...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar