lørdag den 21. september 2013

Efterårstid er kreatid

Efteråret er for alvor ved at komme til Midtjylland. Og det er da hyggeligt.
Jeg mener, at de mørke aftener skal bruges til hygge, film, varm kakao og frem for alt KREA... Desværre er den kreaklub, jeg går i, ved at gå i opløsning. Kender du nogen krea-piger i midtjylland, som jeg kan nørkle sammen med?

Jeg har på Instagram vundet en giveaway hos Brumbas-Brumbas, som også har denne blog. Hurra. Jeg er rigtig for den. Og mine elever synes nøglesnoren er rigtig fin - tror det er det pinke bånd, pigerne er vilde med.


Jeg har fået leget lidt mere med min nye juletræsopskrift (hvor jeg tidligere har lavet den lille udgave). Nu har jeg fået lavet en større udgave. Den blev ikke helt så stor som på opskriften, for jeg løb tør for garn, men det er jo fuldstændig ligemeget... De kan jo laves i alle mulige størrelser alt efter tid, behov og lyst..
Det lille og store juletræ sammen.
Jeg var for et stykke tid siden (sidst jeg besøgte min søster i København) var jeg i Søstrene Grene. Der fik jeg købt lidt lækkert til indpakning og brevskrivning/scrapbooking/pyntning.


Jeg har i dag været i gang med at bruge de første ting fra mit indkøb. Jeg har nemlig været ved at lave fødselsdagskort og -pakke til min franske veninde Jamila. Jeg tør godt vise det frem her, da hun nok ikke læser med. Stilen er meget inspireret af Puk som er virkelig god til at gøre breve og pakker super fine.

Kortet i lukket tilstand.
Semi-åbent...
Og helt åbent - her gemmer brevet til Jamila sig sammen med et bogmærke, som jeg lige klistrede sammen.
Jeg vedlægger også et par små gaver til hende, men dem er jeg ikke helt færdig med at finde til hende endnu. Indtil nu har jeg sat en hæklet blomst, som jeg havde liggende, på en hårnål. Men hvad skal jeg mere finde på til hende? Det skal gerne sendes afsted søndag eller allersenest mandag, for hun har fødselsdag onsdag...

Hvad får du de skønne efterårsaftener til at gå med?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar