onsdag den 26. december 2012

Efter julen...

Så er julen (næsten) overstået.
Vi mangler kun en enkelt julefrokost med min kærestes familie, som vi skal til imorgen.

Juledagene har jeg tilbragt oppe hos min far. Han bor sammen med sin kæreste. To af hendes børn var der også julen over, så der var fuldt hus...
Juleaften blev holdt sammen med min mormor og onkel + familie. Det var rigtig hyggeligt og jeg fik mange gode gaver.

Jeg fik bl.a. en ny printer af min far og hans kæreste, to toppe og et gavekort til DGI huset i Herning af min kæreste og et klippekort til Linie 888 fra Viborg til Valby af min søster og hendes kæreste.

Det var virkelig dejligt at have så mange dage sammen med den lille familie fra København. Jeg fik rigtig meget kvalitetstid sammen med min skønne, lille nevø, og jeg glæder mig allerede til januar, hvor vi skal derover til hans dåb.

Jeg vil lige vise jer et par af de ting, som jeg har givet ud i gave.


Min veninde fik bl.a. dette hjemmelavede sæt håndledsvarmere i en vild, pink farve, som hun er helt vild med (ja, de er blevet vist frem før).



Til min fars kæreste havde jeg lavet et hæklenålsetui efter Lutter Idyls opskrift. Vi (min søster og jeg) havde også købt et par Clover hæklenåle. Min fars kæreste hækler rigtig meget - det var hende der lærte mig at hækle, så det er på tide, at hun får nogle ordentlige hæklenåle...


Til min kære søster, havde jeg allerede før efterårsferien bestilt dette skønne vattæppe. Det var lidt lang tid undervejs, men var hele ventetiden værd. Er næsten helt ærgerlig over, at det ikke er til mig selv... Vattæppet bestilte jeg hos Kirkesjov

Gad vide, om man næste år skulle gå i gang i riiiigtig god tid, så man kan lave flere gaver selv...

Da vi jo var rigtig mange på besøg hos min far og hans kæreste, måtte jeg nøjes med en madras på gulvet inde på kontoret. Det blev pakket væk hver dag, så man kunne være der. Hver aften når jeg fandt det frem igen, stod min hund klar, og så snart jeg havde lagt dynen, lagde hun sig til rette... Hvem sagde luksusdyr?


Min dejlige, lille hund - man kan jo næsten ikke nænne at jage hende ud i kurven når det er sengetid...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar