torsdag den 13. december 2012

Der sker nye ting...

Puha, hvor julen nærmer sig med hastige skridt... Og det er ikke det eneste, der kommer nærmere.
I sidste uge sagde jeg op fra mit vikariat, som ellers ville løbe frem til og med uge 6. Jeg gjorde det fordi jeg har fået barselsvikariatet når min veninde går på barsel. Dermed har jeg arbejde frem til sommerferien... Børnene i "min" 8. klasse var super søde, da jeg fortalte at jeg holder allerede i starten af januar. Jeg fortalte dem det i startet af en time, og deres reaktion var, at de allesammen rejste sig og gik ned til inspektøren for at kræve at han gav mig en fastansættelse... Spørg om jeg var ved at tude. Søde, dejlige unger, som jeg kommer til at savne rigtig meget. Men som tiderne er, er man jo nødt til at tænke på sig selv...

Men hvad er der ellers sket?
Jo, jeg har fået lavet nogle røde svampe til Jeanette, som hun havde bestilt.
Derudover har jeg også fået lavet den kyllingebamse, som min kusine har bestilt. Her er resultatet...

Det er bare en ganske almindelig bamse, men tror også den kunne være rigtig god som rangle.

Min søster fortsætter sin forkælelse af mig. Da min far og jeg var ovre og passe den skønneste dreng i verden (min nevø), fik jeg resten af min pakkekalender. Her er lige et par af de ting jeg har fået af hende.

Denne bordskåner har min søster selv lavet. Hun har fortalt mig at hun har lavet den efter en DIY på Søstrene Grenes hjemmeside.


Jeg har også fået lidt grej til at forsøge mig med hårpynt. Det bliver dog nok først efter jul, at jeg kommer til at prøve det af...

Jeg var også så heldig, at min fars søde kæreste havde købt lidt papir til mig - bare fordi... Hvor skønt er det ikke lige?


En sidste nyhed: Jeg er nu mobil igen... Har siden mandag i sidste uge været uden bil, da jeg solgte min gamle. I dag kunne jeg så hente min nye  (brugte), lækre Renault Clio fra 2006. Det var en fryd at køre hjem til Ikast fra Viborg i den. Det var blevet mørkt da jeg nåede hjem, så har ikke taget billeder af den endnu, men skal nok lige vise jer min smukke bil når jeg får taget et par billeder af den.
Har aldrig før betalt så stort et beløb på dankortet... Blev da helt svedt af det.

Imorgen har jeg ene-aften, da min kæreste skal til julefrokost med håndboldholdet (så har nok også lørdag til rådighed), så jeg skal have rettet matematikafleveringer og lavet krea-ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar