torsdag den 31. maj 2012

Hjemmelavede kort

Så fik jeg lige tid til at skrive lidt herinde igen...
Efter min krea-dag, hvor jeg lavede scrapbook, lod jeg krea-tingene ligge og flyde. Jeg tog mig derfor lige tid til en dag at lave lidt kort - det jeg oprindeligt startede med at lave i tidernes morgen.
Jeg fik ikke lavet så mange, men fik da lavet lidt.
Her er resultatet:
Fem kort jeg har lavet.
Undskyld at billede lige vender forkert, men kan ikke lige få det vendt af en eller anden grund.

Der kommer også lige et billede af mit gamle kamera, som jeg er meget glad for. Den fik en plads helt for sig selv i min rumdeler.
Mit dejlige kamera.
Efter min lille krea-dag lagde jeg et billede ud af Raja, hvor hun lå og kedede sig (slappede af) i sofaen.
Jeg har nu fundet ud af, hvad hun godt kan lide at lave, hvor jeg ikke er med.
Min søde kæreste havde hende med ude og makke i sin bil, da den skulle gøres klar til syn. Det syntes hun var rigtig spændende - så spændende at han næsten ikke kunne få lov til at lave det uden at få hjælp af hende.
Raja er meget entusiastisk.
Jeg håber at alle sender gode tanker i gang så vi kan få godt vejr igen snart.
Ha' en god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar