fredag den 25. maj 2012

Kreadag med mig selv

Den sidste måned har været MEGET travl!
Som lærer i udskolingen, har man mange ting man skal nå i april og maj måned - skriftlige afgangsprøver og ugidelige elever derefter er en fryd. Især når man skal til at rette alle afgangsprøverne. Godt det er matematik; enten er det rigtigt, næsten rigtigt eller forkert...
Jeg fik dog tid til et par kreadage for mig selv, hvor jeg fik lavet en scrapbook.
Fra september 2010 til juli 2011 var jeg i Athen, og jeg havde ikke fået lavet en scrapbook om min tid dernede. Det har jeg nu. Og jeg er blevet rigtig glad for resultatet.




Sådan ser min lille spisebord ud når jeg laver scrapbook - skønt rod.
Min dejlige hund Raja synes også det er hyggeligt når jeg laver kort eller scrapbook. Nogle gange ligger hun under bordet og hygger sig ved mine fødder, men denne gang smuttede hun op i sofaen (luksushund).




Ikke nok med hun lå i sofaen - hun brugte endda min hovedpude.
Til sidst et billede af en lille ting, som jeg har fået op på hylden. Jeg har haft den længe, men den har også ligget i en kasse længe.




Er der noget bedre end en slikdispenser fyldt med m&m's? Det tror jeg ikke!
Det er skønt med dejligt vejr, synes I ikke? Nyd det :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar