onsdag den 18. april 2012

Skolemesse

I dag har jeg oplevet noget nyt. Jeg var på årets skolemesse i DGI Huset i Århus.
Det var super fedt - rigtig spændende. Jeg fik skrabet en lille smule gratis ting til mig selv - og til skolen.
Det bedste jeg fik med til mig selv, var nok dette krus.

Krus fra newsskole.dk
Jeg var omkring standen fra newsskole - måske tv2's pendant til dr.dk/skole? og fik det fine krus med mig.
Det skal nok blive brugt herhjemme... Det passer super godt til min gode blanding af alt muligt forskellige porcelæn, som ikke passer sammen.
Så vidt jeg lige kunne forstå, er det en hjemmeside, der tager udgangspunkt i den sidste uges nyheder, og gør dem lettilgængelige for bl.a. svage læsere. Jeg glæder mig til at se nærmere på den hjemmeside (og alle de andre jeg er blevet inspireret til at tjekke ud), når jeg på et tidspunkt får tid.
Skolemessen er bestemt et besøg værd for alle lærere - ærgerligt at så få får lov til at tage til det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar