tirsdag den 17. april 2012

Billedredigering

Jeg har fået en ny app på min iPhone, som gør det super super nemt at lave de der fede billeder, hvor det meste er sort/hvid og en enkelt ting er i farve.
Jeg har lavet to billeder, da jeg lige skulle prøve app'en af.

Buketten, som jeg fik til min fødselsdag, var mit første forsøg med den nye app.
De to hæklede dyr har også været under kærlig behandling.
Jeg tænker lidt, at når jeg bliver rigtig god til at bruge app'en, skal et billede af min mor sættes under behandling. Hvorefter det så skulle fremkaldes og sættes i en ramme... Hvis jeg kan finde et, der egner sig til at laves på denne måde... Jeg har ikke kunnet finde et gratis program til computeren, hvor man kan lave det på en nem måde. Så indtil videre må jeg lave sjove billeder på min iPhone... Men hvis der er nogle der kender til et sådan program til computeren, må I meget gerne skrive det til mig.
Den nye app bliver helt sikkert god underholdning på kolde, regnfulde forårsaftener.

3 kommentarer:

  1. Flotte billeder! Men hvad hedder appen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :)
      Den hedder Illusion hand - free edition.
      Hvis du tager den app, der koster noget, får du flere redigeringsmuligheder, men den gratis udgave giver dig mulighed for det her (og kun det her).
      Det er super nemt at bruge.
      God fornøjelse

      Slet
    2. Tak for svar. Jeg har downloadet appen men har ikke rigtig fået brugt den endnu. Men det skal jeg nok komme til :)

      Slet