søndag den 15. april 2012

Oprydning

I forbindelse med at min far flytter, kommer der med jævne mellemrum poser og kasser, som jeg skal sortere fordi det er mine ting.
Jeg syntes ellers det var så smart at efterlade de ting, man ikke vidste hvad man skulle gøre med, ude hos ham... Det er ikke så smart længere, nu han forventer, at jeg tager mig sammen til at sortere og smide ud...
Nogle gange falder man så over hyggelige ting. Jeg har bl.a. fundet min allerførste bamse - glædeligt gensyn. Derudover fandt jeg disse.

Gamle påklædningsdukker.
Dejlige, gamle påklædningsdukker. Jeg har ingen anelse om, hvor jeg har dem fra, men jeg kan godt huske, at jeg havde dem, legede med dem og selv tegnede nyt tøj til dem.
Al den sortering opfordrer ligefrem til rigtig forårsrengøring i det lille hjem, men puha, jeg synes ikke rigtig der er tid til den helt store omgang...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar