torsdag den 5. april 2012

Hæklede dyr

Så er der lige et lille indspark igen.
Jeg har i dag besøgt min far og hans kæreste. Hun er i gang med den helt store produktion af små hæklede dyr - super søde til små børn. Alle jeg kender, der har børn eller får det indenfor den nærmeste fremtid, kan godt forberede sig på at få sådan en af mig.
Jeg synes de er helt fantastisk søde. Jeg har derfor nu besluttet mig for, at jeg simpelthen er nødt til at lære at hækle - det er da bare for hyggelige ting man kan få lavet. Gad vide om der er nogen, der har tålmodighed nok til at lære mig sådan noget?

2 kommentarer:

  1. De er da bare SÅ kære! Sådan én ville jeg gerne eje;) Jeg kan desværre ikke lære dig at hækle...kan kun meget lidt:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du siger bare til hvis jeg skal bestille en til dig hos hende

      Slet