fredag den 17. maj 2013

Min egen zoologiske have

Det er vist ingen hemmelighed, at jeg laver mange dyr... Og lige nu er der faktisk en hel flok inde på kontoret, som venter på at få nye hjem. Men hvor er det bare skønt at være omgivet af dyr...


Nogle af dyrene er reserverede, mens andre stadig venter på nye hjem... Stakkels hjemløse dyr...
Alle dyrene har jeg vist frem ved tidligere lejligheder, men jeg vil gerne lige (igen) fremhæve min lille elefant - min øjesten.


Jeg har efter lange overvejelser besluttet at smide opskriften på elefanten herud på bloggen, og du kan nu finde den under fanen "DIY". Der kommer alle opskrifter jeg selv laver til at lægge med tiden (hvis jeg får lavet flere).
Jeg vil gerne understrege, at den er lavet til at I kan bruge den til privat brug, og ikke til at I kan tjene penge på den, og det håber jeg I vil respektere.
Hvis I bruger min opskrift og smider billeder ud på jeres egen blog, vil jeg gerne have at I linker til mig, og hvis I skriver til mig at I har lavet den, linker jeg gerne til jer.

Nu hvor jeg midlertidigt har en lille privat hæklet zoologisk have herhjemme, er jeg også nødt til at skulle ud blandt rigtige dyr. Så imorgen tager jeg med min skønne kollega/veninde og hendes søn i Jyllands ParkZoo - det ligger jo ikke så langt herfra. Det bliver en skøn dag!

En lille opfordring: Jeg mangler kun 2 faste læsere før jeg trækker min give away, så skynd jer at melde jer til, hvis I ikke allerede har gjort det.

Håber at I alle får en god pinse.

Update: Jeg har fjernet mine opskrifter igen, da jeg har valgt at oprette en amioshop, hvor jeg sælger mine dyr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar