fredag den 25. januar 2013

Kids Volley

I går var jeg på kursus og til møde med Skole Idræt i Herning. Her prøvede jeg for første gang Kids Volley.
Det var sjovt! Jeg er absolut ikke en boldpige, men jeg skulle med til dette arrangement, da jeg er blevet idrætsansvarlig i mit nye job.
Jeg er normalt bange for bolde, men det var slet ikke slemt med denne børnevenlige udgave af volleyball. Vi prøvede både level 1, 2 og 3, som bruges til børn helt ned i 2. klasse og så op til 6. klasse (og kan nok også bruges når de er ældre, til de piger og drenge, der er bange for bolde).
Jeg ved godt at dette indlæg ikke har noget med kreativitet at gøre, men jeg er simpelthen så begejstret, at jeg var nødt til at dele det med jer... Især fordi vi i går sluttede af med en lille "turnering", og der var jeg simpelthen på vinderholdet (ja, det er næsten ikke til at tro)! Som den børnevenlige sport det er, fik vinderne selvfølgelig medaljer - jeg har aldrig vundet noget boldspil før.


Selvfølgelig er det ikke noget stort at vinde, men det var bare rigtig sjovt, og jeg vil opfordre alle idrætslærere til at prøve Kids Volley sammen med børnene. Jeg glæder mig i hvert fald til at prøve det af.

Nå, det blev et arbejds-/sportindlæg. Jeg lover at næste indlæg bliver om noget kreativt.
God weekend til jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar