torsdag den 17. januar 2013

Færdiggørelse af projekter

Nu har jeg efterhånden været i mit nye job en uges tid. Det er hårdt at starte på nyt arbejde, men jeg har heldigvis haft tid og overskud til at hækle lidt.
Før jul hæklede jeg at tørklæde, som skulle have syet to knapper i. Problemet med mig er, at jeg er rigtig dårlig til at få lavet sådan noget færdigt, når jeg ikke har alle materialerne klar fra starten af. Jeg fik købt nogle knapper, og så lå de på bordet et stykke tid... Men jeg har i denne uge fået dem syet på, så jeg nu også kan bruge tørklædet.


Jeg har også fået lavet endnu en baby-elefant, da en veninde har bedt om en drenge- og en pige-elefant.
Her er de begge to (I har set den lyserøde før).


Det sneede en lille smule i dag - bare små snefnug, der stille dalede ned. Det fik lagt et smukt nyt lag på de små kviste og grene på træerne. Det så rigtig smukt ud, da jeg var ude at gå med hunden.


På lørdag skal jeg stå fadder for min skønne, lille nevø.
Han skal døbes i en strikket dåbskjole, som min mormor strikkede dengang min mor ventede min søster. Vi er begge blevet døbt i den, og 4 af mine (mange) kusiner er også døbt i den. Jeg forsøger om jeg kan få taget et billede af den, så I kan se den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar