mandag den 14. januar 2013

Aldrig mere mønsterhækling!

Jeg fik en udfordring. Min søsters svigermor vil gerne have et hæklet sleeve til sin iPad. Og ikke bare et hvilket som helst sleeve, men et mønstret... Så jeg har kastet mig ud i mønsterhækling. Og puha, det gør jeg aldrig igen. Jeg har trevlet op og trevlet op og trevlet op... Men nu er den endelig blevet færdig. Så må vi bare håbe, at hun kan lide den...
Jeg brugte hele min lørdag på at lave den, og blev faktisk først færdig i dag.
Her er resultatet... Min iPad (med smartcover) er i den på billedet...


I fredags startede jeg på nyt arbejde. Jeg har fået et barselsvikariat i Herning. I fredags var både jeg og hende, der nu er på barsel, der. I dag var så min første "rigtige" arbejdsdag på skolen. Jeg synes det gik rigtig fint, men jeg er godt nok lidt smadret i hovedet... Men sådan er det jo at skifte arbejde. Jeg har jo efterhånden gjort det nogle gange, så burde næsten være vant til manglen på energi efter arbejde den første uge.
Da jeg kom hjem, gik jeg ud i sneen med min hund. Det er virkelig sjovt at se hende ude i den nye, friske sne, for er der noget hun elsker, så er det at spise sne mens hun løber. Hun åbner bare munden, sætter den ned til jorden og begynder at løbe.


Jeg synes sne er pænt at se på, men ih, hvor jeg hader det på vejene når jeg skal til og fra arbejde. Så derfor må det godt forsvinde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar