søndag den 9. juni 2013

Fede biler og knap så meget krea

Der har været lidt stille her på bloggen de sidste dage, og det er der en god grund til. Jeg var til Open by Night i Herningcentret tirsdag aften, og da jeg kom hjem begyndte jeg at få det skidt og har så ligget syg onsdag, torsdag, fredag. Og jeg er stadig ikke frisk.

Jeg har fået købt mig to nye hæklebøger, som jeg er sikker på at jeg bliver rigtig glad for.


Jeg fik også købt en rigtig god farsdagsgave fra Tina (Ms. Knit) og mig. Vi valgte at give vores far en codriver-tur rundt på Jyllandsringen i en af de fede biler, der kom til Sportscarevent lørdag - altså i går.
Jeg tog ud til eventen (som var til fordel for Børnecancerfonden) sammen med far og hans kæreste. Der var rigtig mange fede biler, og jeg har fundet drømmebilen, når jeg engang bliver lottomillionær.
Codriver-turene var inddelt i forskellige prisklasser, så det kostede forskelligt alt efter hvilken bil man ville have en tur i. Far valgte en tur i en meget fin Lamborghini.

Far på vej ind i bilen.

Min drømmebil.

Drømmebil nummer 2.
Jeg har haft et par dage oppe hos far. Og hvad er noget af det vigtigste man tager med? Det hæklede tæppe jeg er i gang med. Jeg var jo NØDT til at tage alle lapperne med, så jeg kan holde styr på hvor mange jeg mangler, og så jeg kan begynde sammenhæklingen når jeg engang bliver klar til det...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar