søndag den 16. september 2012

Hyggeweekend

Det har bare været en rigtig god weekend. Fredag eftermiddag havde jeg lidt kreatid med mig selv.
Jeg fik lavet det telefon sleeve, som min kusine havde bestilt.




Og så fik jeg lavet denne lille, hurtige notesbog (A5 størrelse).



Hvad den skal bruges til ved jeg ikke endnu. Måske skal den bruges som gave? Eller sælges for den svimlende sum: 20 kr + porto. Send mig en besked eller kommentar på indlægget, hvis det skal være din.

Min veninde Maria har været på besøg. Og vi har hygget til den helt store guldmedalje.



Maria og Raja overtog sofaen mens jeg var i bad.
Hvad gør man når det bliver for varmt at putte med hunden? Jeg ville bare bede hende hoppe ned, og så gør hun det (langsomt). Men det gør Maria ikke, for "det er jo synd for hunden", så hun sætter sig istedet selv ned på gulvet.



Efter Maria er taget hjem her i dag, har jeg fået lavet lidt her på bloggen.
Læg mærke til, at der nu er henvisninger til skønne give aways ude til venstre.
Derudover har jeg lavet en købe/bytte/sælge-side, hvor I kan se hvad jeg sælger og søger, og jeg bytter gerne, hvis vi kan finde en god handel, som vi begge er glade for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar