søndag den 30. september 2012

Bedre sent end aldrig

Endelig fik jeg taget mig sammen til at få far inviteret på besøg med sin boremaskine, så jeg kunne få hængt noget på væggene. Nu har jeg jo også kun boet her i 7 måneder...
I gangen fik jeg hængt min afskedsgave fra skolen op...



I stuen fik jeg startet på min billedvæg. Den er stadig lidt begrænset, men det skal nok blive meget bedre.



Og sidst, men ikke mindst, fik jeg endelig hængt min nye, hjemmelavede opslagstavle op.



Den er lavet af en gammel ramme, som jeg købte (inkl stramaj-motiv) for 25 kr i en genbrugsforretning og af hønsenet. Jeg fik far til at sætte hønsenettet på, da det stod ude hos ham, men jeg kunne sagtens selv have gjort det.
Jeg elsker den allerede, selvom jeg ikke har fået hængt noget på den endnu.
Tingene skal bare hænges op med papirclips eller små klemmer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar