fredag den 31. august 2012

Svendestykket

Fordelen ved at være arbejdsløs er, at man har masser af tid til at være kreativ. Jeg er mest produktiv om aftenen/natten, og det er lidt noget skidt, når man er lærer og derfor altid arbejder om dagen... Så det er næsten ærgerligt at jeg skal starte i vikariat på mandag - men også kun næsten.

Jeg blev i dag færdig med mit selvudnævnte svendestykke i hækling.
Hvis man skal være rigtig hækler, skal man have et etui til sine hæklenåle. Jeg fulgte Lutter Idyls opskrift, og her er resultatet så.



Ja, jeg sidder i sofaen med dynen - det må man godt når man er ved at blive forkølet (og alle andre tidspunkter) :-)






Jeg følger den kretanske tradition, der siger, at kun Gud er ufejlbarlig, så derfor skal alt man laver have en fejl. Så derfor har der selvfølgelig også sneget sig et par fejl ind her... (Dog måske ikke helt med vilje). Men er nu godt tilfreds med resultatet alligevel...
Foreslag til næste hækleprojekt?

2 kommentarer: