mandag den 13. februar 2012

Første køb til lejligheden

Jeg lægger stille og roligt ud med indlæg på min lille blog. Bare rolig, der skal nok komme mange flere.
Jeg var i dag i en genbrugsforretning i Viborg, og fandt et 4-binds leksikon og et gammelt kamera, som jeg var nødt til at eje.

Mit nye kamera og leksikon.
Jeg overtager desværre først lejligheden den 1. marts, så der er forfærdelig lang tid til at jeg kan begynde at indrette. Men så er det godt, at jeg ikke har noget imod at gå og samle og forberede mig.

Udover at have tjekket den første genbrugsbutik ud, har jeg også kreeret en lille ting. Det er en trækasse/sættekasse, som jeg har pyntet med lidt forskelligt.

Min lille trækasse med bl.a. billeder af min mor, hund og mig sammen med min far og søster.
Det må så være det første indlæg... Så må vi se, hvad jeg finder på til næste gang...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar